Bu adımla,10 bin işletmeye ulaşarak 20 milyon TL’den fazla bir ekonomik fayda sağlamayı hedeflediklerini belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, “Türkiye’nin yüzde 99.8’ini oluşturan ve ekonomiye katkısı çok büyük olan 261 bini küçük ve orta ölçekli, 3 milyonu mikro ölçekli olan işletmenin dijitalleşme yolculuğunda ihtiyaçlarının belirlenmesi konusunda desteğe ihtiyacı var. İhtiyacı olan hizmeti tek bir noktadan satın almak isteyen Türkiye’nin 81 ilindeki KOBİ’lerin işlerini büyütmelerini ve dijitalleşmelerini sağlayacak bulut tabanlı yazılımlara ulaşabileceği, ulaşılabilir finansman modeli ile satın alabileceği Red Bulut Pazaryeri platformumuzu, hizmete sunmaktan mutluluk duyuyoruz. Vodafone Business, Red Bulut Platformu’nda ‘İş ve Süreç Yönetimi’, ‘Güvenlik ve Yedekleme’ ve ‘E-ticaret ve Satış Sonrası Destek’ gibi KOBİ’lerin ihtiyacı bulunan 3 ana konuda ürünlerini sunuyor. KOBİ’lerin öncelikli ihtiyaçlarını hedefleyen 10 farklı ürünümüzü tek bir platformda topladığımız Red Bulut’ta KOBİ’ler dilerlerse seçili ürünlerde demo talep edebilecekler. Önümüzdeki dönemde sunacağımız demoların sayısını da arttırmayı hedefliyoruz” dedi.